Strid om velferdRepublikanerne vil ogs? ha en fullstendig omkalfatring av pensjonsordningene og hele velferdsstaten, som de mener har spilt fullstendig fallitt i sin n?v?rende form. Arbeiderpartiets kolleger i den r?dgr?nne regjeringen g?r begge fram. Ingen kan vel mene at vi m? ha to broer over Hardangerfjorden? - Med utboksingen er det ogs? pent fra siden, man slipper ? se inn p? baksiden av tv-en. Magnus er fullstendig sj?frelst,, ler hun.
august: BSK sender dokumentasjon i forbindelse med overgangss?knaden til Norges H?ndballforbund innen fristen klokka 12. Det samsvarer d?rlig med det han sier i mediene og det han vil legge til grunn i praktisk arbeid med problemstillingene som eier,nike free 5.0, sier Anundsen. - Jeg har nettopp landet i Spania, s? nettverks er enda vanskeligere enn tidligere, men jeg g?r selvf?lgelig n? for en sammenlagt seier, sier Tandberg til E24. En annen form for teatralisering fins hos Banks Violette fra USA,nike free norge, som i et av sine bidrag f?r en veltet stol til ? ligge som et flammende og fryktinngytende memento om fortidas helvetesangst og en blussende protest mot dagens instrumenter. Jeg trodde ikke poenget var at jeg og Bruce Bawer skulle bli venner.
Vi er ogs? del av konsortiet Forewind som har f?tt tildelt rettighetene til Doggerbank,nike free run sko norge,Oljefondet, s st?rste offshore vindpark, sier Per Arne Solend i Statoils kommunikasjonsavdeling. Etter at skatten var betalt satt Statoil igjen med 16,1 milliarder kroner, mens forventningene l? p? 14,Once you replace the other half of the capsule,5 milliarder kroner. Han regner n? med leieinntekter for 2010 p? 48-50 millioner kroner. Den gang, ytterligg?ende serbiske nasjonalister i Bosnia utl?ser Europas katastrofe i 1914; i v?r tid, de samme kretser som p?drivere for Jugoslavias endelikt. Noe av cluet er at den p? papiret framst?r som et veldig bra alternativ til dieselmotoren. |